tjingeling

 Hej mitt trogna fan!
Detta känns lite annorlunda, att ha skaffat blogg, via skolan dessutom! Vi ska göra en inlämning via bloggen, om jag förstod det rätt. Angående mobbning. Kanske kommer man att fortsätta att skriva här även när vi inte ska använda den via skolan. Det kan ju faktiskt vara kul att skriva lite varje dag. Det har blivit lite av en tävling med klassen, se vem som har flest besökare. Felix leder för tillfället, därför måste jag börja göra detta ordentligt så att jag kommer förbi Felix. Hedvig leder tävlingen om att spela mest spel!  Hon är den med det bästa självförtroendet jag någonsin har träffat, det är ganska härligt. Tänk att kunna ha sånt självförtroende, jag tror att hon kommer lära mig lite, att tro mer på sig själv alltså.
Jag trivs med min nya klass också, visst saknar jag den gamla, att man känner alla så väl men jag tror att det kommer med tiden, jag har träffat en hel del nya människor som jag umgås med. Till helgen ska jag förmodligen umgås med hedvig och vi ska åka till tom på hans bryggparty, om vädret tillåter & om vi kan ta oss till och från hans ödemark.
Nu ska jag ut, see you later!

Kommentarer
Postat av: tomsamuelsson

Jag håller med! :D keep 'em coming! ;D

2008-09-11 @ 17:00:34
URL: http://harakiri.blogg.se/
Postat av: Anonym

tell hedvig - shes a ranga

2008-09-11 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0